האם מבטחים עשויים לתכנן לנצל את פייסבוק כדי להתאים את דמי הביטוח שלהם?

רבות נאמר על ידי ענף הביטוח בכל הנוגע לפגיעה אישית והעלאת מחירי הפוליסות.
כאשר השנה מציגה עלייה מדהימה בתביעות צד ג ‘הם מיהרו להעביר את רוב האשמה לחברות ניהול תביעות בכוח
על יד אנשים, מבלי להכיר בעובדה שגם הם יצרו קשר עם נפגעי תאונות ולעודד אותם להמשיך אחר טוען שלא כדין.
אולם לאחר קריאת קטע בפרסום האחרון של מגזין הפוסט נראה כי האמצעים שאולי המבטחים מוכנים לפנות אליהם
בכדי לגייס את הכנסותיהם עשויים להגיע לרמה חדשה לגמרי.

המאמר שנקרא – פייסבוק הוא החבר שלך

דן בהשפעה שהייתה למדיה החברתית כבר על תחום הביטוח, ומתאר

שהוא איפשר למבטחים לגלות יותר על פרופילי הסיכון של צרכניהם הפוטנציאליים. אולם
המוקד המרכזי של המאמר הוא האם המידע והידע שנצברו מפייסבוק ביטוח מדיה חברתית אחרים ‘יכולים וצריכים’ להשתמש בהם כדי לעזור להם להרכיב ציטוטים.
להלן מציג את תהליך המחשבה של מבטח. באחד החלקים של היצירה הוא דן כיצד ניתן להשתמש
במחקר על מקבלי מדיניות הנוהגים להרגל בהנחה שמדי פעם הם היו ‘זורקים זהירות לרוח’
בכל הנוגע לנהיגה בשתייה. בהתבסס על הנחה זו, שנמצאה רק מכיוון שהצרכן הפוטנציאלי

ביטוחים

אוהב לשתות משקה בזמנם הפנוי

הביטוחים יראו אז לנכון להציע פרמיה מוגברת לכיסוי סיכון זה.

המאמר מדבר גם על מעקב אחר מי שהצרכן מקשר באמצעות חשבונות המדיה החברתית שלהם.
כאן ההצעה היא לפענח אם הוא / היא אדם אמין או לא, על סמך מי הוא מדבר ואינטראקטיבי איתו.
פייסבוק הוא כלי פנטסטי לכל תחושה ומטרות ומציע משהו לכולם בכל הקשור לאינטראקציה. אך
אין ספק שמדובר בפגיעה בזכויות האדם ובפרטיות לשפוט כמה לחייב מישהו במידע מסוג זה.
קטע נוסף במאמר מדבר על ההזדמנות למקד ביטוח חג ותחביב. ביטוחים מציע הכותב לבדוק את המועמדים לניצולים
בעבר על מנת להסיק מסקנה עד כמה זה יכול להיות מסוכן לבטח אותם, ואם במקרה היו קשיים בעבר, ניתן יהיה לנצל זאת בהצעת ביטוח עתידי.

עכשיו מבלי להישמע ביקורתית יתר על המידה אך אסונות חג הם דבר שכיח למדי ולעתים קרובות הם חד פעמיים.
הרבה זמן זה יכול להיות למזל רע, אך בשום  ביטוח אין להשתמש בזה במערכת כלשהי של ציון נקודות כדי להגדיל את דמי הביטוח שלך.
שורה אחת במאמר מסכמת את יחס הביטוחים טוב יותר מכל. זה פשוט קובע: “שימוש במדיה חברתית כדי לשפוט סיכון
יכול לשפר את הרווחיות אבנר הייזלר למבטח לשמור על איזון בריא”.
גישה זו היא שרבים בענף הנזקים האישיים התעקשו שקיימת בתחום הביטוח כשמדובר בסוגיות כמו תביעות נזקי

גוף ומדויק היחס ממנו הם מנסים להתרחק.

עבורם זה לא קשור לאנשים שהם מבטחים או שהפצועים יקבלו את הפיצוי המגיע להם. הכל עניין של מה משתלם עבורם.
זה בהחלט יעבור לתמיכה בסיבותיהם להשקעה במכירה בתביעות נזקי גוף שעודדו להשתמש בטקסטים ומספרי טלפון לא חוקיים.
בהמשך זה יסביר את עמדתם למציאת דרכים סביב איסור דמי ההפניה ונותן לנו להסתה למהלך הפוטנציאלי הבא שלהם בכדי
לשמור על עליית הפרמיות, דבר שנקבע כי הרפורמות בג’קסון ובמיוחד נקבע איסור דמי הפניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *